کار آفرین موفق

10 فروردين 1401
 1⃣خطرپذیری: خطرپذیری به این معناست که شانس خود را امتحان کنید و دست به کاری بزنید که احتمال شکست در آن وجود دارد.
از نظر برخی از افراد چنین کاری احمقانه است، اما کارآفرینان هیجان ریسک کردن را دوست دارند، چرا که به توانایی ها و امکان موفقیت خود ایمان دارند.
2⃣علاقمندی به یادگیری: یادگیری یعنی کسب مهارت از طریق تجربه.
یادگیری با خطر پذیری رابطه نزدیکی دارد،چرا که یادگیری نیز مستلزم اشتباه کردن است، کارآفرینان یادگیری را برای پیشرفت ضروری می دانند.
3⃣استقلال طلبی: استقلال یعنی آزادی عمل.
کارآفرینان دوست دارند در مورد نحوه اداره کسب و کار، خودشان تصمیم گیری کنند.
4⃣مسئولیت پذیری: مسئولیت پذیری به معنای پاسخگو بودن در مورد اقدامات و الزامات است.
کارآفرینان خود را مسئول کارها و تصمیمات خود می دانند.
5⃣بی صبری: بی صبری بدین معناست که فرد در صورت تأخیر کارها آرامش خود را از دست بدهد.
کارآفرینان به دلیل انرژی بالایی که دارند، اقدامات سریع را ترجیح می دهند و دوست دارند که زود به نتیجه برسند.
 6⃣کارآمد بودن: کارآمد بودن یعنی توانایی بهره برداری بدون اتلاف منابع.
از آنجا که اداره یک کسب و کار نیاز به منابع گوناگونی دارد، کارآفرینان سعی می کنند از کمترین منابع و زمان، حداکثر استفاده را ببرند.
 7⃣چاره جویی: چاره جویی یعنی حل اتفاقات غیرمنتظره.
کارآفرینان در چنین شرایطی می توانند راه حل های مبتکرانه ارائه دهند.
 8⃣مصمم بودن: مصمم بودن یعنی ادامه دادن تا موفقیت، کارآفرینان در مواجهه با مشکلات تسلیم نمی شوند و به دنبال راهی می گردند که بر آنها غلبه کنند.
9⃣هدفمندی: هدفمند بودن یعنی اینکه تمامی تلاشهای فرد به سوی یک هدف غایی جهت گیری داشته باشد.
کارآفرینان ابتدا تصمیم می گیرند که چه می خواهند،سپس برای رسیدن به آن
برنامه ریزی می کنند و در نهایت برنامه را اجرا می کنند تا به آن هدف دست پیدا کنند.

کار آفرین موفق

10 فروردين 1401
کارآفرینی
به انگلیسی: Entrepreneurship
به فرایند خلق ارزش جدید(مادی یا معنوی) از طریق یک تلاش متعهدانه با در نظر گرفتن ریسک‌های ناشی از آن اطلاق می‌شود.
کار آفرینان چه ویژگی هایی دارند⁉️
هیچ تعریف کاملی تاکنون ارائه نشده است که به شما بگوید باید چگونه باشید تا کارآفرین شوید، اما یک سری ویژگی های شخصیتی خاصی وجود دارند که معمولا در افرادی که دست به کسب و کارهای جدید می زنند دیده می شود.

مراحل تدوین استراتژی برند

6 فروردين 1401
‍ ♻️ مراحل تدوین استراتژی برند

فاکتورهای اصلی جذب مشتری

6 فروردين 1401
✴️ فاکتورهای اصلی جذب مشتری
@bazaryabimodern1987

تفاوت در استراتژي افراد ثروتمند و افراد فقیر

6 فروردين 1401
17 تفاوت در استراتژي افراد ثروتمند و افراد فقیر
@bazaryabimodern1987
 تفاوت اول:
افراد ثروتمند معتقدند: من خودم زندگی خودم را می سازم.
افراد فقیرمعتقدند: زندگی برای من تصادفی پیش می آید.
تفاوت دوم:
افراد ثروتمند با هدف برنده شدن بازی می کنند.
افراد فقیر با هدف بازنده نشدن بازی می کنند.
 تفاوت سوم:
افراد ثروتمند تعهد به ثروتمند شدن را دارند.
افراد فقیر آرزوی ثروتمند شدن را دارند.
 تفاوت چهارم:
ثروتمندان گسترده و بزرگ می اندیشند.
فقیران محدود و کوچک می اندیشند.
تفاوت پنجم:
 ثروتمندان بر روی فرصتها تمرکز می کنند.
 فقیران بر روی موانع تمرکز دارند.
تفاوت ششم:
افراد ثروتمند افراد ثروتمند و موفق را دوست دارند.
افراد فقیر از ثروتمندان بیزارومتنفر هستند.
تفاوت هفتم:
ثروتمندان با آدمهای مثبت و موفق معاشرت می کنند.
فقرا با آدم های منفی و شکست خورده معاشرت می کنند.
 تفاوت هشتم:
ثروتمندان مشتاق تبلیغ خود و ارزشهایشان هستند.
فقیران اشتیاق به تبلیغ خود و ارزشهایشان ندارند.
 تفاوت نهم:
افراد ثروتمند مشکلات خود را کوچک و حل شدنی می دانند.
افراد فقیر مشکلات خود را بزرگ و حل نشدنی می پندارند.
تفاوت دهم:
ثروتمندان گیرنده و درخواست کننده های عالی هستند.
فقرا گیرنده و درخواست کننده های ضعیفی هستند.
تفاوت یازدهم:
ثروتمندان ترجیح می دهند تا براساس نتایج و عملکرد پول دریافت کنند.
فقیران ترجیح می دهند تا براساس زمان و مدت پول دریافت کنند.
 تفاوت دوازدهم:
ثروتمندان به " همه با هم" می اندیشند.
فقیران به" این یا آن " می اندیشند.
 تفاوت سیزدهم:
ثروتمندان روی ارزش خالص دارایی خود تمرکز می کنند.
فقیران روی درآمد شغلی خودشان تمرکز دارند.
تفاوت چهاردهم:
افراد ثروتمند پولهایشان را بدرستی اداره و مدیریت می کنند.
افراد فقیر پولهایشان را نادرست اداره و مدیریت می کنند.
تفاوت پانزدهم:
ثروتمندان کاری می کنند که پول برای آنها کارکند.
فقیران طوری هستند که برای پول کار می کنند.
تفاوت شانزدهم:
ثروتمندان برخلاف ترسی که دارند اقدام می کنند.
فقیران به ترس اجازه می دهند که متوقفشان کند.
تفاوت هفدهم:
افراد ثروتمند همیشه درحال یادگیری و رشد هستند.
افراد فقیرفکرمی کنند که همه چیز را می دانند.
@bazaryabimodern1987

گام موثر برای پرورش کارکنان مسوولیت پذیر

6 فروردين 1401
⭕️ 3 گام موثر برای پرورش کارکنان مسوولیت پذیر
@bazaryabimodern1987
مسئولیت پذیری کارمندان؛ عبارتی که درباره اهمیت آن در کسب‌وکارها بسیار سخن گفته شده است. شاید آنچه کمتر به آن پرداخته شده این باشد که چرا با وجود همه تلاش‌هایی که برای تقویت مسئولیت پذیری کارمندان انجام می‌شود، سطح آن همچنان در بسیاری از کسب‌وکارها و سازمان‌ها پایین است. شاید باید نگرش خود را به برخی چیز‌ها از جمله کارمندان و شیوه‌ای که آنان را ارزیابی می‌کنیم تغییر دهیم.
اگر از کارمندان شرکت بپرسید چقدر چشم‌انتظار روز ارزیابی عملکرد هستند، احتمالا می‌فهمید که بسیاری از آنها دل خوشی از آن ندارند. کمتر واژه‌ای را مثل «ارزیابی» و «مسئولیت‌پذیری» می‌توان یافت که به‌زبان‌‌آوردنش در محیط کار باعث نگرانی شود. این موضوع عجیب نیست، چراکه دهه‌هاست کسب‌وکارها و مدیران شرکت‌ها روش‌هایی سخت‌گیرانه را برای ارزیابی عملکرد سازمان و کارکنان خود دنبال می‌کنند.
خطا ...
آدرس ایمیل وارد شده نامعتبر است.
متوجه شدم