Ⓜ️چک لیست موفقیت
16 تير 1401
Ⓜ️چک لیست موفقیت @bazaryabimodern1987
برای موفق بودن قاعدتا" بایستی از توانمندی ذهنی و رفتاری خوبی برخوردار باشید. اما نشانه های قدرت و توانمندی های ذهنی و رفتاری کدامند؟ چگونه می توان فهمید که آیا از آمادگی کافی برای موفقیت برخورداریم یا خیر؟ چک لیست زیر به شما در این زمینه کمک می کند.
✅ بين احساسات و عقل خود تعادل برقرار ميكنيد.
✅ به توانايي خود در پذيرش تغيير، اعتماد داريد.
✅ از اشتباهات خود درس ميگيريد.
✅ واقعا از موفقيت ديگران خوشحال ميشويد.
✅ به جاي خودنمايي، سعي ميكنيد بر تقويت مهارتهاي خود تمركز نماييد.
✅ به سختيهاي زندگي، به چشم فرصتهايي براي رشد نگاه ميكنيد.
✅ ارزش شما به اين بستگي دارد كه چه كسي هستيد، نه اينكه چه چيزي به دست ميآوريد.
✅ با توجه به هدفتان، رنج كوتاهمدت را به خاطر سود بلندمدت آن تحمل ميكنيد.
✅ از شكست به عنوان فرصتي براي رشد استفاده كرده و از تجربهي حاصل از آن، براي موفقيتهاي آينده استفاده ميكنيد.
✅ واقعا خوشبين هستيد.
✅ مسئوليت انتخابهاي خود را شخصا بر عهده ميگيريد.
✅ تشكر و قدرداني خود را ابراز مينماييد.
✅ به طور فعال درگير حل مسئله ميشويد.
✅ به جاي پوشاندن نقاطضعف خود، روي آنها كار ميكنيد.
@bazaryabimodern1987
چرا داشتن CRM ضروری است؟
16 تير 1401
چرا داشتن CRM ضروری است؟@bazaryabimodern1987
بیل گیتس: اینکه شما چطور اطلاعات را جمع آوری می کنید، مدیریت می کنید و استفاده می نمایید تعیین می کند شما برنده هستید یا بازنده.
یک تیم فروش فعال حجم زیادی از اطلاعات را تولید میکند. این اطلاعات همگی در یادداشت ها، لپ تاپ ها و حافظه افرا تیم ذخیره می گردد. جزییات آن ممکن است مفقود شود، ممکن است امور مشتریان بر اساس الویت هایشان به درستی پیگیری نشود.
مدیریت ارتباط با مشتری
مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) یک استراتژی برای مدیریت روابط و تعاملات سازمان با مشتریان و مشتریان بالقوه میباشد که به سودآوری سازمان کمک می کند. CRM به شما کمک می کند بر روابطتان با مشتریان، استفاده کنندگان خدماتتان، عرضه کنندگان و کارکنان سازمان تمرکز نمایید. بخش عمده ای از بهره وری سازمان میتواند به واسطه یکCRM خوب که تمامی زنجیره تامین سازمان را پوشش می دهد، تامین گردد.
چرا CRM مهم است؟
به رشد سازمان کمک میکند.
چرا که تاریخچه تمامی تعاملات با مشتریان قابل پیگری میباشدتمامی تماس های گرفته شده، ایمیل های ارسال شده، تا جلسات برگزار شده و ارائه های صورت گرفته. حتی میتواند گام های بعدی را برای توسعه به کار های آن مشتری مورد نیاز است را تعیین نماید.
جهت توسعه فعالیتتان نیاز دارید داده های مربوط به مشتریان دائما به روز رسانی گردد، پرسنل به آن در هر لحظه دسترسی داشته باشند و یک تاریخچه کامل از تمامی تعاملات، جلسات و مدارک مشتری تهیه نمایید.
مدیران بازاریابی با استفاده از CRM می توانند پیش بینی دقیق تر و ساده تری را در خصوص فروش انجام دهند؛ چرا که دید روشنی از مسیر خرید اولیه از عرضه کنندگان تا فروش نهایی را دارند.
یک تیم فروش فعال حجم زیادی از اطلاعات را تولید می کند. این اطلاعات همگی در یادداشت ها، لپ تاپ ها و حافظه افراد تیم ذخیره می گردد. جزییات آن ممکن است مفقود شود، ممکن است امور مشتریان بر اساس اولویت های مشتریان به درستی پیگیری نگردد.
@bazaryabimodern1987
شرکت کداک (Kodak) را یادتان هست؟
8 تير 1401
شرکت کداک (Kodak) را یادتان هست؟اگر هم یادتان نیست اشکالی ندارد. کداک، یک شرکت تولیدکنندۀ دوربین و لوازم جانبی عکاسی است که زمانی برای خودش بروبیایی داشت. اگر 10-12 سال پیش از کسی میپرسیدیم از کدام برند نگاتیو عکاسی بخرم یا کدام دوربین آنالوگ بهتر است، به احتمال 90% کداک را پیشنهاد میکردند. تازه فقط همین نیست، دوربین کداک در اولین فرود انسان بر کرۀ ماه هم حضور داشته و تصاویری را به ثبت رسانده است! اما...
اما صد حیف که این موفقیتها دوام چندانی نداشت. پس از مدتی شرکت قدرتمند کداک در سرازیری سقوط قرار گرفت، و سرانجام در سال 2012 اعلام ورشکستگی کرد! اشتباه کداک اینجا بود: عصر عکاسی دیجیتال شروع شده بود، و کداک بدون اینکه به تغییرات بازار توجهی داشته باشد، همچنان اصرار داشت کیفیت محصولات فعلی خود را بهبود ببخشد. اما دیگر بحث کیفیت محصول مطرح نبود، محصولات کداک پاسخ نیازهای مشتریان را نمیداد! بههمین دلیل هم بود کداک بخش بزرگی از بازار را از دست داد، روزبهروز ضعیفتر شد و در نهایت به خاطرهها پیوست. فکر میکنید مشکل اصلی کداک، با وجود محصولات خوب و با کیفیت چه بود؟در مقابلِ شرکت کداک، رقیب دیرینۀ او، یعنی فوجیفیلم (FujiFilm)، از فرصت پیش آمده بهخوبی استفاده کرد، بهسرعت خود را با رشد سریع فناوری دیجیتال وفق داد، محصولات خود را مطابق نیازهای مشتریان ساخت و توانست به موفقیتهای خوبی هم برسد. نمودار زیر روند سوددهی این دو شرکت را بین سالهای 2000 تا 2013 نشان میدهد.
چک لیست موفقیت
8 تير 1401
Ⓜ️چک لیست موفقیت برای موفق بودن قاعدتا" بایستی از توانمندی ذهنی و رفتاری خوبی برخوردار باشید. اما نشانه های قدرت و توانمندی های ذهنی و رفتاری کدامند؟ چگونه می توان فهمید که آیا از آمادگی کافی برای موفقیت برخورداریم یا خیر؟ چک لیست زیر به شما در این زمینه کمک می کند.
✅ بين احساسات و عقل خود تعادل برقرار ميكنيد.
✅ به توانايي خود در پذيرش تغيير، اعتماد داريد.
✅ از اشتباهات خود درس ميگيريد.
✅ واقعا از موفقيت ديگران خوشحال ميشويد.
✅ به جاي خودنمايي، سعي ميكنيد بر تقويت مهارتهاي خود تمركز نماييد.
✅ به سختيهاي زندگي، به چشم فرصتهايي براي رشد نگاه ميكنيد.
✅ ارزش شما به اين بستگي دارد كه چه كسي هستيد، نه اينكه چه چيزي به دست ميآوريد.
✅ با توجه به هدفتان، رنج كوتاهمدت را به خاطر سود بلندمدت آن تحمل ميكنيد.
✅ از شكست به عنوان فرصتي براي رشد استفاده كرده و از تجربهي حاصل از آن، براي موفقيتهاي آينده استفاده ميكنيد.
✅ واقعا خوشبين هستيد.
✅ مسئوليت انتخابهاي خود را شخصا بر عهده ميگيريد.
✅ تشكر و قدرداني خود را ابراز مينماييد.
✅ به طور فعال درگير حل مسئله ميشويد.
✅ به جاي پوشاندن نقاطضعف خود، روي آنها كار ميكنيد.