چند راهکار ساده برای بهبود مهارتهای اجتماعی

20 اسفند 1399
⭕️ چند راهکار ساده برای بهبود مهارتهای اجتماعی
@bazaryabimodern1987
1️⃣ به صحبت‌های دیگران گوش کنید
بیشتر افراد هیچ میل و رغبتی به گوش دادن به حرف های دیگران ندارند و دلشان می خواهد جمعی که در آن هستند را در دست بگیرند. در حالی که این رفتار هیچ تأثیر مثبتی روی دیگران نمی‌گذارد. برای بهبود مهارت‌های اجتماعی باید با دقت تمام به حرف‌های دیگران گوش کنید و با پرسیدن سؤالات مرتبط، تمایل خود را به صحبت‌های طرف مقابل نشان دهید.

2️⃣ به داستان‌های دیگران علاقه نشان دهید

همه‌ی ما کمی خودخواه هستیم و افرادی که با علاقه به داستان‌هایمان گوش می دهند را بیشتر از دیگران دوست داریم. معمولاً افرادی که به شنیدن صحبت‌های دیگران علاقه نشان می دهند جذابیت بیشتری برایمان دارند. پس سعی کنید به داستان‌های دیگران علاقه نشان دهید و از صحبت‌های آن‌ها نکات ارزشمندی یاد بگیرید.

3️⃣ بدانید در چه جمع‌هایی احساس راحتی بیشتری دارید

برخی‌ها صحبت کردن با یک نفر را به صحبت کردن با جمع زیادی از افراد ترجیح می دهند. شما از کدام دسته افراد هستید؟ وقتی مشخص کنید در چه جمع‌هایی راحت‌تر هستید بهتر می توانید مهارت‌های اجتماعی خود را ارتقا دهید.

4️⃣ از منفی بافی و سخنان کنایه آمیز دست بکشید

همه ما معمولا ارتباط با افراد مهربان، شوخ طبع و سرحال را به افراد منفی باف و ناامید ترجیح می دهیم. مطمئن باشید هیچ کسی از معاشرت با فرد منفی باف لذت نمی برد.

5️⃣ نام دیگران را به خاطر بسپارید

برخی افراد ادعا می کنند حافظه‌ی ضعیفی دارند و نمی توانند نام دیگران را به خاطر بسپارند؛ اما اگر واقعاً بخواهید نام فردی را به خاطر بسپارید قطعاً این کار را انجام خواهید داد. پس وقتی می خواهید با فرد دیگری ارتباط برقرار کنید، نامش را بپرسید. اگر متوجه نشدید، از او بخواهید دوباره تکرار کند. سعی کنید هر فردی را با نامش صدا بزنید. این کار تأثیر فوق‌العاده‌ای در بهبود مهارت‌های اجتماعی شما دارد.

6️⃣ داستان‌های دیگران را به خاطر بسپارید

همیشه با تمام دقت به صحبت‌های دیگران گوش دهید و از این اطلاعات در مکالمات بعدی خود استفاده کنید. برای مثال، دانستن نام اعضای خانواده یا اطلاع از سرگرمی‌ها و جزئیات کار آن‌ها کمک می کند ارتباط بهتر و معنادارتری برقرار کنید.

7️⃣ در صحبت کردن زیاده روی نکنید

نباید درباره هر موضوعی اظهار نظر کنید یا بخواهید داستانی تعریف کنید. افرادی که بیش از اندازه حرف می‌زنند جذابیت زیادی برای دیگران ندارند و معمولاً کسی دوست ندارد با آن‌ها هم صحبت شود.

8️⃣ ارتباط خود را حفظ کنید

شبکه سازی به معنای ارتباط با دیگران و شروع یک مکالمه‌ی جدید نیست؛ بلکه شبکه سازی در حفظ ارتباطات نمود پیدا می کند. ارتباط همانند دوی ماراتن است و باید با سرعت یکنواختی جلو برود؛ نه اینکه با شتاب شروع شود و همانند دوی سرعت زود تمام شود. باید سعی کنید ارتباط خود را با طرف مقابل حفظ کنید. افرادی که به رابطه‌شان اهمیت می دهند و فراموش کار نیستند، تأثیر خوبی روی طرف مقابل خود می گذارند.

9️⃣ ارتباط خود را به موقع قطع کنید

هیچ کسی دوست ندارد ساعات زیادی پای صحبت فردی که تازه با او آشنا شده بنشیند. هر چقدر مکالمات کوتاه‌تر باشد تأثیرگذاری و کیفیت بیشتری خواهد داشت.

نکاتی جهت استمرار ویزیت و تلاش برای ارتباط با مشتری و پرزنت و فروش کالا وخدمات

20 اسفند 1399
نکاتی جهت استمرار ویزیت و تلاش برای ارتباط با مشتری و پرزنت و فروش کالا وخدمات
@bazaryabimodern1987
☑️ برای ورود به مبادی ویزیت سلام واحوالپرسی گرم داشته باشید

☑️ با مشتری  سعی در برقراری ارتباطی دوستانه داشته باشید
 
☑️ به گونه ای ارتباط برقرار نمایید که گویی مشتری از قبل شمارا می  شناسد

☑️ جلسات اول ویزیت را صرفاً برای ارتباط و معرفی خود و مجموعه خود در نظر داشته باشید

☑️هیچگاه کالاها و خدمات خودرا با کیفیت جلوه ندهید چون همه شرکتها کالاهای خودرا با کیفیت می دانند

☑️محصول وکالاهارا بیشترازآنچه هست معرفی نکنید و واقعیت محصول را ارائه کنید در غیراینصورت توقع بالا میرود و ممکن است درزمان رویت کالا توسط مشتری کیفیت مطرح شده اثبات نشود و اعتبار محصول وشرکت و خودفروشنده از دست برود

☑️دنبال مزیتهای کالا باشید ومدیران عامل دنبال نوآوری کالا باشند و تیم فروش می توانند با تحقیقات بازار دنبال نوآوری بیشتر جهت ارائه به خط تولید باشند

☑️برای معرفی کالاهای خود به جای کیفیت وجه تمایز پیداکنید

☑️صداقت در گفتار را برای خود پیشه کنید

☑️از فروش احساسی برای پرزنت مشتری وکالاهایتان استفاده نمایید
 
☑️همیشه با ظاهری آراسته و خوش پوش و با عطروبوی خاص وارد مبادی فروش شوید

☑️هرمشتری دارای آداب ومعاشرت خاصی می باشد سعی کنید برای گرفتن ارتباط با مشتری نوع برخورد بااورا به خوبی فراگرفته و با او تعامل برقرار نمایید

☑️امروزه زبان و لهجه تاثیر فراوانی در ارتباط با مشتری دارد سعی کنید ازین مقوله براحتی استفاده نمایید و با زبان و لهجه مورد تکلم مشتری استفاده کنید وبه ذهن او ورود پیداکنید

☑️همیشه برای هرمشتری زمان خاصی رابرای مراجعه در نظرداشته باشید

☑️مدیریت جداول تخفیف و پروموشن کالایی را برای گرفتن سفارش همیشه داشته باشید

☑️برای معرفی محصول همیشه قیمت محصولات و تخفیفات کالایی را حفظ داشته باشیدو برای پاسخگویی و پرزنت محصول هیچوقت روخوانی نکنید

☑️نحوه توزیع وزمان ارسال بار را با مشتری کامل توضیح دهید

☑️دانش محصول و داشتن اطلاعات تخصصی محصولات و خدمات خودرا همیشه در ذهن خود جهت پرزنت کالا داشته باشید

☑️محاسبات و تخفیفات کالایی را حتی الامکان ذهنی محاسبه نمایید تا مشتری فرصتی برای ردکردن شما و کالاهایتان نداشته باشد

☑️ همیشه در ذهن خودبسپارید هیچ مشتری فرش قرمز برای هیچ بازاریابی پهن نخواهد کرد
 
☑️ هیچ لذتی در ذهن مشتری جزء استمرار ویزیت ویزیتورها و سرکشی مداوم وجود ندارد پس هیچگاه از جواب منفی شنیدن مایوس نشوید

☑️از جلسات دوم ویزیت به بعد خواه وناخواه مشتریانی از سرراه برداشته می شوند هیچوقت هیچ مشتری را از سرراه برندارید شاید همانها در آینده به بهترین مشتریان شما تبدیل شوند

☑️همیشه در هر شرکتی قاعدتاً یک یا دومحصول به عنوان لیدر سبد وجود دارند همیشه برای خریدهای اول با لیدرکالاهای خود برای گرفتن فاکتور از مشتری اقدام نمایید

☑️همیشه سعی کنید در صورت امکان چندمورد از محصولات خودرا با خود به همراه داشته باشید که الگویی برای معرفی سایر محصولات از نظر بسته بندی و طراحی باشد

☑️مدیران فروش شرکت بجای هزینه های سنگین تبلیغ نمونه کالایی رایگان برای مشتریان ارسال نمایید تا بتوانید در جلسات بعدی ویزیت به فروشگاه مدنظر ورود نمایید

☑️ مشتریان صاحب اعتبار و صاحب سرمایه که قابلیت خرید بالا را دارند برای ویترین محصولات خود انتخاب نمایید

☑️ در صورت داشتن تبلیغات از پوسترها و برچسب های تبلیغاتی که بتوان در مبادی فروش به خوبی و بدون در نظر گرفتن جای زیاد واسباب دردسر برای مشتری استفاده نمایید

☑️از بازرسان مسیر برای کاور فروشندگان خود حتی الامکان استفاده کنید

☑️در صورت امکان از کاور تلفنی برای گرفتن مشتریان بیشتر و فروش بیشتر استفاده کنید

☑️تمام روزنه های ورود رقبای خود به مبادی فروش را ببندید و از تمام فرصتها و مهارتها و تکنیکهای فروش به نحو احسنت استفاده نمایید

☑️همیشه بااین تفکر ویزیت کنید که  برای شما هیچگونه رقیبی وجودندارد و تمام نقاط مسیر باید مشتری محصولات شما شوند و همه آنها به شما نیاز مبرم دارند

☑️از تکنیکهای قدرتمند فروش همچون  بیش فروشی و مکمل فروشی استفاده کنید

☑️برای نهایی کردن فروش از مهارتهای خود بخوبی استفاده نمایید
 @bazaryabimodern1987

برای ارزیابی و اعتبارسنجی مشتری چه نکاتی را باید رعایت کنیم

20 اسفند 1399
برای ارزیابی و اعتبارسنجی مشتری چه نکاتی را باید رعایت کنیم
@bazaryabimodern1987
☑️ مشتری چه دفعات یا چه تعداد سفارشاتی را ازمجموعه شما خریدیا سفارش داشته اند

☑️ مشتری مدنظر مالک یا مستاجر می باشد؟

☑️ مشتری مدنظر با چه کالاهایی کارمیکند یادرسبد خود دارد؟

☑️ مشتری مدنظر با چه برندهایی و با چه شرکتهایی و باچندشرکت کارمیکند؟

☑️حساب چک مشتری مربوط به خود اوست یا خیر؟

☑️ حساب چک مشتری رو استعلام بگیرید


☑️ در اولین خرید مشتری از شما وسوسه سفارش مبالغ بالا نشوید

☑️ مدیران فروش شرکت سعی نمایند جداول تخفیف نقدی بالا و پروموشن قوی برای پرسنل فروش خود تعریف نمایند تا پرسنل فروش از این امکان درجهت خرید نقدی با مشتریان خود مذاکره نمایند و درصد سوختی فروشندگان به حداقل ممکن برسد

☑️ برای مشتریان جدید تا اثبات اعتبار مشتری حتما روی خریدهای نقدی زوم کنید

☑️ برای مشتریان در صورت فروش اعتباری و یا خرید چک برای او سقف اعتبار مشخص کنید

 
☑️ چکهای مبالغ سنگین از مشتری دریافت نکنید و حتی الامکان چکهای رقم بالا را به چندین فقره چک تبدیل کنید

☑️ برای مشتریانی که برای باراول چک دریافت میکنید چک دوم را منوط و مشروط به پاس چک قبلی دریافت کنید

☑️ بگذارید چندین شرکت معتبر این مشتری رو تایید نمایندبعد اقدام به ارسال بار نمایید

☑️ از کسبه محل و مشتریان هم مسیر آمار مشتری مدنظر را بگیرید

☑️به بومی بودن مشتری توجه نمایید مشتریان شهرستانی که درآن شهر یا محله سکونتی ندارندبرای شما معضل محسوب می شوند

☑️به تابلو مشتری توجه نمایید امروزه اسامی معنوی برای جلب توجه و بازی با احساسات می باشد ازینگونه مشتریان برحذر باشید

☑️ در هنگام مذاکره فروش از وعده های توخالی مشتری و بازی کردن با کلمات و سوگندخوردن به شخصیتهای معنوی و مذهبی جزء دردسر و مشکلات چیز دیگری نخواهد بود تجربیات این موارد را ثابت نموده و به این صحبتها اکتفا و اعتماد نکنید

☑️ سوابق کاری مشتری را آمار بگیرید و از دارایی مشتری و نوع ملکیت مغازه باخبر شوید

☑️ مغلوب حرفها و وعده وعیدهای پوچ  مشتری نشوید

☑️ مشتریانی که براحتی مبالغ بالا واز تمامی کالاهای شما سفارش می دهد مواظب باشید که برای شما دام پهن میکنند

☑️ اعتماد بیش از حد به مشتریان جدید عواقب خوبی رو در برنخواهد داشت

☑️ از گروهها و اطلاعات اعتبارسنجی همکاران و شرکتهای فروش دیگر هم میتوان راجع به مشتری استفاده کرد و لیست سیاه مشتریان بدحساب را باهم تبادل کنید

☑️ در مذاکرات فروش خود تمام قوانین شرکت اعم از تخفیفات؛پروموشن ؛ مبلغ نهایی ؛ نوع چک ؛  تاریخ چک ؛ونحوه تسویه پای بار را به مشتری یادآور و متذکر شوید

☑️ مدیران فروش و توزیع حتما پرسنل توزیع را جهت برخورد با مشتری و نحوه تحویل بار و نحوه گرفتن تسویه مشتری آموزش کافی دهید که هیچگونه قصوری بعدازگرفتن تسویه متوجه شخص خاصی نشود و معامله بخوبی بسته شود

☑️ دقت کافی داشته باشید تمامی عملیات فروش که منجر به تسویه کامل با مشتری می شود حتماً پای بار تسویه شود علی الخصوص مشتریان جدید وتازه تاسیس

☑️ در خصوص سفارشات که بصورت فاکتور به فاکتور ویا رسید باز انجام می شوند حتما زیر فاکتور مشتری  و فاکتور فروشنده یا بازاریاب زمان مراجعه بعدی جهت تسویه وگرفتن مبلغ نهایی و امضاء و مهر مشتری قیدگردد و تمام جزییات و قوانین شرکت در خصوص مطالبات و حسابهای باز فاکتوری  را به مشتری جهت تسویه نهایی گوشزد نمایید

☑️ پرسنل وصول مطالبات یا تحصیلدار توجه داشته باشند که هرگونه تعامل با مشتری را حتماً به بازاریاب مربوطه نیز گزارش آنی دهند و ویزیتور مربوطه را در جریان کم و کیف تسویه فاکتور حساب باز یا مطالبات معوق بازاریابان شرکت قراردهند

☑️ و در پایان با رعایت این نکات توجه داشته باشید کلاهبرداران و مشتریان بدحساب از هیچ ترفندی برای دورزدن شما دریغ نمیکنند و هرروز دست به شگردهای جدید میزنند وبا یادگرفتن مهارتهای فروش و کسب تجربیات بیشتر بااین گونه مشتریان همیشه آماده مذاکرات قوی باشید که هیچوقت مغلوب مشتریان بدحساب نشوید
@bazaryabimodern1987

خصوصیات یک فروشنده موفق چیست؟

12 اسفند 1399
خصوصیات یک فروشنده موفق چیست؟
@bazaryabimodern1987

اشتباهات نابخشودنی فروشنده و یا کارشناس فروش:

12 اسفند 1399
اشتباهات نابخشودنی فروشنده و یا کارشناس فروش:
@bazaryabimodern1987
یک فروشنده در صورت ارتکاب یکی از اعمال ذیل باید از حرفۀ بازاریابی استعفا دهد:
✅ بی هدفی
✅ بی برنامگی
✅ ترس از ارتباط با مشتری
✅ خستگی و نا امیدی
✅ بی توجهی به مشتری
✅ بی توجهی به سازمان
✅ دمدمی مزاجی در کار و یا سازمان
✅ فرار از سختی و مانع
✅ آستانۀ تحمل کم در شنیدن پاسخ "نه"
✅ عدم یادگیری مداوم
✅ اجبار در انتخاب این حرفه
✅ تأخیردرکاری که باید بکند
✅ عدم مسئولیت پذیری در قبال خودش و سازمانش و مشتری اش
@bazaryabimodern1987

انواع فروشندگان از رویکردهای مختلف

12 اسفند 1399
انواع فروشندگان از رویکردهای مختلف
@bazaryabimodern1987
1-فروشندگان تخفیفی
فروشندگانی هستند ، که چنانچه کالا تخفیف داشته باشد می فروشند و اگر نداشته باشد نمی توانند بفروشند.
2-فروشندگان جایزه محور
اگر محصول جایزه داشته باشد می فروشند اگر نداشته باشد نمی فروشند یا کمتر اهمیت می دهند.
3-فروشندگان برند محور
اگر محصول برند باشد فروش خوبی دارند اگر محصول برند نباشدفروش کمی دارند یا نمی فروشند.
4-فروشندگان تبلیغ گرا
فروشندگانی که پایه و اساس آنها تبلیغات کالا است، اگر محصول تبلیغ داشته باشد می فروشند و اگر نداشته باشد نمی فروشند.
5-فروشندگان رابطه محور
فروشندگانی هستند که فقط چون ارتباط صمیمی با فروشنده یا مشتری دارند ، اگر مشتری عوض شود یا ارتباط ضعیف شود نمی تواند بفروشد
6-فروشندگان شخص محور
به خاطر اینکه شخص پیش مشتری است می فروشد
7-فروشندگان مکان محور/ مکانی
فروشندگانی که در یک منطقه خاصی می توانند بفروشند و چنانچه منطقه عوض شود افت فروش دارند.
8-فروشندگان محصول محور
فروشنده به عنوان مثال مواد غذایی می تونه بفروشه ولی مواد شوینده نمی تونه بفروشه، یا چای می تونه بفروشه ولی برنج نمی تونه بفروشه
9-فروشندگان پرستیژ محور
فروشندگانی که پرستیژ خودشان را یدک می کشند، این فروشندگان فقط پرستیژ فروشندگی دارند با کلاس برخورد می کنند ولی قدرت متقاعد کردن مشتری را ندارند.
10-فروشندگان سیگنالی
فروشندگانی هستند که بر اساس سیگنالهایی که از مدیران خود و .... دریافت می کنند کار خودشان را انجام می دهند
11-فروشندگان لحظه ای/ زمانی
فروشندگانی که صبح ها خوب می فروشند ولی عصرها فروش خوبی ندارند یا اوایل هفته خوب کار می کنند و اواخر هفته ضعیف هستند.
12-فروشندگان ابزار محور/ ابزار گرا
فروشندگانی هستند که اگر ابزار باشه مثل کاتولوگ ویزیتوری، تبلت و ... می تونن بفروشن اگر نباشه جرأ پرزنت و معرفی کالا را ندارند.
13-فروشندگان رسانه گرا/ رسانه محور
فروشندگانی که وابسته رسانه ارتباطی هستند مثلا با تلفن خوب می فروشند ولی حضوری نمی توانند بفروشند .
14- فروشندگان شرکت گرا/شرکت محور
فروشندگانی که وابسته به برند شرکت هستند، به عنوان مثال محصولات برند کاله را می فروشند ولی محصولات شرکت به پخش را نمی فروشند.
15-فروشندگان سبد گرا/ سبد محور
فروشندگانی که نگاهشان به سبد است، اگر سبد قدرتمند باشد می فروشند و اگر نباشد نمی فروشند.
16- فروشندگان فصلی
در یک فصل خوب هستند در فصل دیگر ضعیف هستند مثلاً، زمستان به دلیل سرما یا تابستان به خاطر گرما فروششان کم         می شود و پاییز فروششان خوب است.
17-فروشندگان نمونه محور
اگر نمونه مجانی داشته باشند می توانند بفروشند اگر نباشد نمی توانند بفروشند.
18-فروشندگان مدیر محور
فروشندگانی که وابسته به مدیرانشان هستند و برای راضی نگه داشتن مدیرانشان می فروشند اگر مدیرانشان عوض شود افت فروش پیدا می کنند.
19-فروشنده تیم محور
وابسته به تیم هستند مثلا در تیم استقلال خوب بازی می کنه وقتی تیمش عوض بشه برود تراکتور سازی ضعیف بازی می کند.
20-فروشنده شخص گرا/نسبیت گرا
فروشنده ای که به خانومها خوب می فروشه توان فروش به آقایان را ندارد یا بلعکس، یا به جوانها خوب می فروشه و به پیرها نمی تواند بفروشد و یا بلعکس.
21-فروشندگان رفتار محور
فروشندگانی هستند که بر حسب رفتارها کار فروش انجام می دهند.
22-فروشندگان خواهش محور/التماس محور
فروشندگانی که با خواهش و التماس و گریه و زاری کالا را به فروش می رسانند.
23-فروشندگان تنبیه محور/جریمه محور
فروشندگانی هستند که باید تنبیه و جریمه شوند تا بفروشند اگر تنبیه یا جریمه نشوند نمی فروشند.
24-فروشندگان اغراق محور
فروشندگانی هستند که بزرگنمایی می کنند (غلو الکی هنگام فروش )
25-فروشندگان خالی بند/دروغ محور
فروشندگانی که هنگام فروش دروغ می گویند.
26-فروشندگان صوری
فروشندگانی هستند که فاکتورهای صوری می زنند.
27-فروشندگان رقیب محور
فروشندگانی هستند که به خاطر رقابت می فروشند و اگر رقیب نداشته باشند نمی فروشند یا کم می فروشند.(فروشندگانی که با فرد یا برند رقابت می کنند)
@bazaryabimodern1987

ارکان بازاریابی

12 اسفند 1399
ارکان بازاریابی
@bazaryabimodern1987
با پیشرفت و توسعه دانش بازاریابی 4P به 7P و 9P و امروز تا 44P هم گسترش پیدا کرد.
اما یکی از کاملترینِ این لیستها 20P+1P میباشد که در زیر برای شما آورده شده است :

7 جمله ای که هیچ گاه از افراد موفق دنیا نشنیده اید!

12 اسفند 1399
⭕️ 7 جمله ای که هیچ گاه از افراد موفق دنیا نشنیده اید!
@bazaryabimodern1987

مراحل راه اندازی سیستم فروش مویرگی:

12 اسفند 1399
مراحل راه اندازی سیستم فروش مویرگی:
@bazaryabimodern1987
۱. تحقیقات بازار  
۳. منابع انسانی
۴. فروش و توزیع

مرحله ی اول تحقیقات بازار:
۱. شناسایی بازار هدف
۲. شناسایی رقبا
۳.بررسی  لیست قیمت محصولات رقبا
۴. درصد تخفیف و جوایز کالاهای مشابه
۵. شناسایی فروشندگان نهایی کالا (آدرس و مشخصات و شماره های تماس)
۶. شناسایی کالا و خدماتی که بیشترین محبوبیت را بین مصرف کنندگان دارد .

مرحله دوم 4p:
‏1. price
‏2. product
‏3. place
‏4. promotion

‏price:
۱. تعیین قیمت پایه کالا
۲. درصد تخفیف کالا
۳. مدت زمان وصول

‏product:
۱. انتخاب برند برای سیستم پخش
۲. بسته بندی متمایز و مورد قبول مصرف کننده
۳. ارائه خدمات به مشتریان ( ارسال رایگان و ... )

‏place:
۱. دفاتر فروش:
الف . تهران یا محل کارخانه
ب . مشهد
ج . اصفهان
د . شیراز
ه. تبریز
و . آمل وغیره

۲ . انبار توزیع
۳ . پوشش بازار

‏promotion:
۱. محصولات تبلیغاتی
۲. جوایز فروش
۳. روابط عمومی

مرحله سوم منابع انسانی:
۱. اهداف شغلی و چارت سازمانی
۲. تدوین آیین نامه ها (پورسانت، وصول، ماموریت و ...)
۳. شرح وظایف

مرحله چهارم (آخر) فروش و توزیع:
۱. تعیین مناطق فروش و مسیر بندی
۲. هدف گذاری فروش
۳. هدف گذاری وصول
۴ . کنترل و نظارت و اجرا
@bazaryabimodern1987

⭕️ 7 جمله ای که هیچ گاه از افراد موفق دنیا نشنیده اید!

12 اسفند 1399
⭕️ 7 جمله ای که هیچ گاه از افراد موفق دنیا نشنیده اید!
@bazaryabimodern1987
خطا ...
آدرس ایمیل وارد شده نامعتبر است.
متوجه شدم