حداقل ده فرایند وجود دارند که اگر همگی آنها به دنبال یکدیگر انجام شوند، می توان گفت که بازاریابی انجام شده است:

20 اسفند 1399
حداقل ده فرایند وجود دارند که اگر همگی آنها به دنبال یکدیگر انجام شوند، می توان گفت که بازاریابی انجام شده است:
@bazaryabimodern1987
1-  شناخت یک نیاز در جامعه
2-  پیدا کردن محصول یا خدمتی که نیاز را برطرف کند
3-  قیمت گذاری صحیح
4-  مطالعات بازار
5-  تشکیل بانکهای اطلاعاتی
6-  تبلیغات (محصول و برند)
7-  مدیریت ارتباط با مشتریان و تامین کنندگان (SRM و CRM)
8-  خدمات پس از فروش
9-  روابط عمومی و نظرسنجی
10-  بازنگری، توسعه و ارتقاء (مداوم) محصول یا خدمت
مشکل 99% افراد و کسب و کارها در این است که فقط فرایند 6 (تبلیغات) را انجام می دهند و نام آن را بازاریابی می گذارند.
@bazaryabimodern1987

ارسال دیدگاه

خطا ...
آدرس ایمیل وارد شده نامعتبر است.
متوجه شدم